Rumah Sudah Siap, Pahat Masih Berbunyi

Rumah Sudah Siap, Pahat Masih Berbunyi.


Apa hendak jadi dengan parti yang mengelarkan parti mereka Parti Islam. Muktamar Pas sudah berlabuh 3 hari semenjak Sabtu lalu. Namun, masih ada suara-suara sumbang mengenainya terutama mengenai Kerajaan Perpaduan yang diutarakan oleh Presiden Parti di dalam Muktamar Pas baru-baru ini:

1. Hasil persundalan haram di antara Pas dan DAP/PKR, Pas telah berjaya melahirkan generasi pelapis yang "tinggi" akhlaknya. Pemimpin-pemimpin parti tidak lagi dihormati, malah dicaci cerca dan dimaki. Inilah kejayaan pergabungan Pas di dalam Fuckatan Riot. Kita lihat wajah-wajah generasi baru Pas:
Benda ni mudah sebenarnya. Tapi sebab ahli PAS jenis bodoh, melantik perwakilan jenis bodoh, melantik Hadi menjadi Presiden, maka, rosak kecil yang berlaku selepas rosak besar, menjadi besar. Ntah apa ke faedahnya mempromosi UG pun gua tak tahu. Kalau nak promosi atau lontar idea boleh, tapi buat homework la. Penyudahnya jadi macam ni. Sekali lagi gua merakam betapa stupidnya ulama celaka ni. - Aduka Taruna.
Untuk penyokong PAS, PAS sekarang telah dirogol oleh Hadi Awang dan Nasha. Perogolan berganda dan berulang-ulang, bukan sehaja dirogol tetapi diliwat oleh kedua mereka ini. Saya benci Hadi Awang dan Nasha! - Perisik Rakyat.
Masih tertutupkah lagi kepala hotak Presiden dan Timbalan Presiden PAS, pekak dan butakah dengan kenyataan tersebut, bodoh tak boleh di ajar… suara akar umbi yang berdentum-dentam tidak di ambil peduli. Seperkara lagi, jika dah tahu ada musuh dalam selimut, Pelesit atau Parasit yang buat kerja-kerja BARUA maka tindakannya pancung sampai mati…. halau atau pecat saja Barua lalang yang mengganggu gugat ketenteraman Parti. - IkutSukaAku.
Inilah antara suara generasi baru Pas yang telah dididik secara halus oleh tangan-tangan ghaib Anwar Al Juburi (meminjam kata-kata Mohammad Sabu).

2. Orang-orang Pas mengadakan muktamar. Orang-orang Pas membuat pilihan siapakah pemimpin mereka. Apabila wujud ketidakpuasan hati di antara dua pemimpin, Pas menjadi retak terbelah dua. Satu pihak masih menganggap Presiden parti sebagai nakhoda kapal. Satu pihak lagi menganggap Mursyidul Am sebagai Ketua Parti. Persoalannya, siapakah yang patut diikut dan siapakah yang mempunyai hiraki yang tertinggi di dalam parti? Sekiranya mengikut logik akal, sekiranya Mursyidul Am adalah hiraki yang tertinggi di dalam parti, kenapakah beliau dicalonkan untuk jawatan Presiden Parti?

Saya tidak perduli orang-orang Pas hendak bergolok berparang. Lantak koranglah. Tidak cukup kapak, senapang saya hadiahkan. Yang saya kisah mereka guna nama Islam pada Parti sedangkan pemimpin dan pengikutnya berperangai lebih dari Yahudi. Kalau hendak mencalarkan nama Islam, buang perkataan Islam pada Pas. Habis cerita. Lepas tu, sambung balik maki hamun dan caci cerca. Apa daa ...

Cucu Tok Selampit.
http://sungguhka.blogspot.com

Digg this

0 comments: